Wednesday, October 17, 2012

Učenje i pohađanje farmi

Dobre vam jutre!


Prošle mi je  godine, dok smo obilazili imanja  Alex Podolinsky izričito uputio nekoliko rečenica:

"Tebi više nije potrebna škola, pohađanje farmi, edukacija, sad je vrijeme da ti kreneš raditi na svom imanju novootkrivenom biodinamikom"

Čemu sam se protivio, mislim na edukaciju, pa neprestance nam je učiti?

...učiti promatranjem iz svog djelovanja, dobre temelje imaš, sve ostalo je gubljenje vremena!


???

Nakon što sam napustio udrugu "Stolisnik" Ovogodišnji Alexov dolazak potpuno me "Poljuljao"

    Kada je došao na moje imanje neprestance  je govorio kako  su moji pripravci  neaktivni i loši, šprica i nastavci  neadekvatni, obrada tla loša ( jer nisam koristio rehabilitator-podrivač, nego oranje- što sam u tom trenu imao), kako nesmijem organizirati radionice i teoretizirati, optužio me da sam zadržao svu literaturu za sebe...

Kada dođoh k sebi i uvidih  da je sve "krivo" krenuh istraživati bez cilja, potpuno otvoren!

Istraživah sa svojim pripravcima i pripravcima od Massona, sa  različitim špricama i diznama na zelenoj gnojidbi i blitvi.

nakon 100-ak dana  rezultati pokazuju da  su moji pripravci podjednako aktivni kao i Massonovi. Da različite šprice i dizne djeluju podjednako, jer su zadovoljeni temeljni uvjeti:  tlo otvotreno i vlažno, poslijepodne, voda ugrijana na drva, a pripravak energično miješan sat vremena.

Tu se počeh buditi!

Tko je moj Učitelj?

Od iskustva u konvencionalnoj, Njemačkoj biodinamici, Australsko-Francuskoj osjetih i doživjeh slobodu!

ISTRAŽUJEM, PROMATRAM I UČIM!

Priroda je moj Učitelj!

Hvala svim koji su mi pomogli doći do mene i do Majke Zemlje!

Rezultati su bitni, a ne priča, jer zli  jezici mogu uništiti nečije dobro nastojanje i istraživanje ukoliko im ljudi povjeruju bez iskustva!

Slobodan sam ...

Imajmo se slobodno!


No comments:

Post a Comment