Friday, October 25, 2013

Biodinamika i socijalna jednakost za sve

Majte se lijepe svi Dragi stanovnici  Majke nam Zemlje!

Neka živi  Prirodna poljoprivreda i poljoprivrednici!

Nakon dugog vremena šutnje, tišine i rada javljam se i krećem preko bloga!
 Ovo je bilo živo i jedinstveno ljeto, neka je tako sada neprestance: novo, čudesno, stvaralačko i božansko.

Krećem od svježih vijesti.

Pošto radim biodinamičku poljoprivredu iz srca i ljubavi, premda ne zarađujem dovoljno, Ovisi koliko radim:-)

Smatram kako je biodinamika povezana, tj. ja biodinamičar sa svim živim, tako i sa svojom zemljom Hrvatskom u kojoj sam ukorijenjen, moja domovina.

Bivam iznjedren od svojih predaka u tom tlu na toj zemlji Hrvatskoj u kojoj sam se rodio, živim i stvaram.

Želim živjeti Božjim životom čovjeka- dobivati novac za hranu, stanovanje, odjeću a da za to nemoram raditi  ono što nevolim ili prezirem.
         Moje je temeljno ljudsko pravo  imati hranu, stan, odjeću a da za to nemoram crnčiti.

Podržavam i aktiviram se u vezi  Bezuvjetnog temeljnog dohodka.

Potpisujem peticiju, jer bezuvjetnost mi garantira da nemoram raditi za temeljna ljudska prava, nemoram biti nečiji rob!
 Ja sam slobodan i neograničeno odgovoran za svoj život i svoje postupke. To je moj cilj: Raditi ono što želiš i voliš i time davati sebi, obitelji i ljudima oko sebe (svijetu) Jedinstveni izričaj ljubavi i stvaranja. To je ono što nam daje Majka Zemlja.

Kako je to moćno, zamislimo: radiš ono što voliš i želiš, radiš jer to hoćeš, a ne jer to moraš!

To je sila za koju glasam i ta sila je povezana s  biodiamičkom poljoprivredom sa prirodom.


Krećem  kroz dragu mi jesen na ovom blogu pisatio svoja iskustva, zanje i sve što radim i mislim!

Majte se lijepo!

No comments:

Post a Comment