Sunday, November 29, 2015

radionice u ovoj godini, mijenjam životinje za tunele, plastenike ili pocinčane cijevi

Dragi živi ljudi!

neka nas Majka Zemlja uči dijeljenju dobara, jer je Zemlja čista ljubav koja nas samo obasipa i daruje nam svoje darove života!

htio bih živjeti u skladu sa Prirodom i Stvoriteljem, bez obzira kako ga zvali!

Radionice su bile fantastične u Rakovici-Drage, Rijeci i Horvatima! toliko divnih ljudi i novih-starih mudrosti!

Hvala vam svima na vašoj živoj ljudskosti!

dogodila mi se nezgodacija, a stoga što sam vjerovao bratu više nego svojoj dragoj Ženi!

brat me iznevjerio i potrošio novce na svoje privatne alkoholne sesije, a Žena unatoč mom povjerenju u brata i dalje ne odustaje od mene, to je Božja ljubav! fala ti Ženo od sveg bića!

Oporavit ću se!

Mijenjam sve svoje životinje ( 2 krave buše, junica i 2 telice, 16 koza-srnaste njemačke i 2 jarca, 2 turopoljske krmače, 2 slavonke krmače, 2 nerasta, 8 odojaka slavonki) za plastenike, tunele ili pocinčane cijevi!

nemrem ih više hraniti, jer mi teško zarađivati za životinje, i delat za njih, nemam više psihičke snage, tak da bi ih štel zamjeniti!

Molim vas proširite moju želju, ak neko nekog zna da je zainteresiran za dogovor!
Fala vam svim! Puno vam ljubavi i mira


No comments:

Post a Comment