Friday, October 17, 2014

NOVAC za biodinamičku hranu

Dobro vam jutro!

Danas sam imao auto nezgodu rano ujutro kada sam trebao poći u Rijeku na radionicu s predivnim ljudima!

Danas me opalila spoznaja: Borim se protiv novca, a bez njega ne mogu?

Blagoslov ili prokletstvo?

Ove godine smo krenuli na veliko  uzgajati biodinamičkim putem, povrće, životinje, voće...

     Posudili smo novac od privatne banke i kupili plastenike, navodnjavanje sredili, krave, svinje, kokoši, sjeme, sadnice, alate i još dosta toga kako bi počeli živjeti od žive poljoprivrede, jer nam je dosta bilo sporadičnog uzgajanja.

Nažalost obilo mi se sve u moje biće!

Danas 7 mjeseci kasnije zaključujem:

Sa tikvicama i krastavcima smo hranili svinje
Rajčice, paprike, kelj, grah, mahune, kupus otprilike 2 000kg  je završilo na kompostnoj hrpi
40 000 presada nam je jednostavno zastario i propao.

Krave buše nismo mogli pripustiti biku sve do sada.

Razlog?

NOVAC I MOJA nesposobnost prodaje, organiziranja, tj, moje neorganizacije i  nedržanja dogovora, ali!?

Da, taj ali?  Trebam biti s djecom, jer žena ide raditi, ali kako organizirati dostavu i berbu povrća? Bez novca?
Plastenici i zemlja su nam u samoniklom divljem bilju i zelenoj gnojidbi, jer ne masmo novca za zimsku sjetvu i sadnju.

Kako dalje i bliže?

kako vratiti kredit?

Krenuo sam prodavati krave, plastenike, ali?

Nemrem ih prodati niti po 30% nižoj cijeni?

Za sada ne vidim izlaz?

Novac, za mene blagoslov ili prokletstvo?

Neznanje, neiskustvo,  nesposobnost, neke jebene blokade, neorganizacija. Da sve je moja krivica!

Čujme se u dogledno vrijeme ili opet ne vrijeme!


1 comment:

  1. Pozdrav Am gospođa, Morgan Debra Am legitiman i pouzdan kredita vjerovniku dati kredite
    na jasan i razumljiv uslovima na 2% kamatne stope. iz
    12.000 $ na $ 7.000.000 dolara, eura, a samo funti. Dajem out Business Krediti,
    Osobni zajmovi, studentski krediti, auto krediti i krediti za otplatu zapisi. Ako
    potreban kredit ono što morate učiniti je da me kontaktirati
    na: morgandebra1986@gmail.com
    Bog te video.
    pozdrav,
    Mrs Morgan Debra
    E-mail: morgandebra1986@gmail.com


    Napomena: Sve odgovor mora biti poslati na: morgandebra1986@gmail.com

    ReplyDelete